Szegecs közlekedési oldala

Ikarus 280 altípusok



Mivel az Ikarus 200-as családot több évtizeden át, különféle megrendelőknek gyártották,
az adott főtípusokból (pl.280) számos eltérő "alváltozat" készült.
Ezek beazonosításához nyújt segítséget ez a -Horváth Tibor által készített- táblázat, amelynek eredetije
a http://www.kulonjarat.hu/ internetes oldalon található.

Típus Rendeltetési
hely
Hossz
(mm)
Évjárat Motor

Váltó

Alváz
Gépészeti
egyéb
Ajtó Ü.h.
á.h.
kal.
Ablak Egyéb
280.00 BKV 16500 1984- ig Rába-MAN D2156HM6U

Prága 2M70

-
H-H-H-H
2-2-2-2
35
112
0
1976-ig 1/3 részben eltolható, utána 1/2 részben eltoható. 1981-ig az ajtótlan oldalon az utolsó ablak teli. 1981-ig "csöcsös" ajtónyitó gombok
280.00 BKV 16500 1984-1986 Rába-MAN D2156HM6U

Prága 2M70

-
MVG 832 tengelyek H-H-H-H
2-2-2-2
vagy
B-B-B-B
2-2-2-2
35
112
0
1/2 részben eltolható
280.01 CCCP 16500 Rába-MAN D2156HM6U

ASH 75.2-A8

-
H-H-H-H
2-2-2-2
37
109
0
minden második 1/3 részben eltolható, a többi teleablak
280.01 CCCP 16500 1980- tól Rába-MAN D2156HM6U

ASH 75.2-A8

-
1982-ben a kalauznál külön ajtónyitó-záró nyomógombok H-H-H-H
2-2-2-2
37
109
0
1/2 részben eltolhatók, a bal hátsó teleablak
280.01 Kína 16500 1978- tól Rába-MAN D2156HM6U

ASH 75.2-A8

-
H-H-H-H
2-2-2-2
37
109
0
minden második 1/3 részben eltolható, a többi teleablak
280.02 NDK 16500 1978- ig Rába-MAN D2156HM6U

ASH 75.2-A8

-
H-H-H-H
2-2-2-2
37
109
0
teleablakok, ajótlan baloldali 3. és utolsó 1/2 részben eltolható
280.02 NDK 16500 1990- ig Rába-MAN D2156HM6U

Cs.ZF S6-90U

-
MVG 832 tengelyek H-H-H-H
2-2-2-2
37
109
0
teleablakok, ajótlan baloldali 3. és utolsó 1/2 részben eltolható Kelet- és Nyugat- Németország egyesülése után Németországból használtan (fiatalon) vásárolt több hazai Volán társaság 280.02-est.
280.03 NDK 16500 1978- ig Rába-MAN D2156HM6U

ASH 75.2-A8

-
H-0-H-0
2-0-2-0
56
60
0
teleablakok, ajótlan baloldali 3. és utolsó 1/2 részben eltolható 1 m3 csomagtér
280.03 NDK 16500 1990- ig Rába-MAN D2156HM6U

Cs ZF S6-90U

-
MVG 832 tengelyek H-0-H-0
2-0-2-0
56
60
0
teleablakok, ajótlan baloldali 3. és utolsó 1/2 részben eltolható Kelet- és Nyugat- Németország egyesülése után Németországból használtan (fiatalon) vásárolt több hazai Volán társaság 280.03-ast.
280.03HM HM 16500 1977- től Rába-MAN D2156HM6U

ASH 75.2-A2.B2.C1.D3.E2

-
H-0-H-0
2-0-2-0
56
60
0
Minden második 1/3 részben eltolhatók, a többi teleablak 280.03 alapján
280.04 Bulgária 16500 1977 Rába-MAN D2156HM6U

ASH 75.2-A2.B2.C1.D3.E2

-
H-H-H-H
2-2-2-2
37
110
0
1/3 részben eltolhatók, bal hátsó teleablak
280.04 Bulgária 16500 Rába-MAN D2156HM6U

Cs.ZF S6-90U

-
MVG 832 tengelyek H-H-H-H
2-2-2-2
37
110
0
1/3 részben eltolhatók, bal hátsó teleablak
280.05 Románia 16500 1977 Rába-MAN D2156HM6U

ASH 75.2-A8

-
H-H-H-H
2-2-2-2
35
111
1
1/3 részben eltolhatók, bal hátsó teleablak
280.06 Volán 16500 1985- ig Rába-MAN D2156HM6U

Prága 2M70.03

-
H-H-H-H
2-2-2-2
34
112
0
1976-ig 1/3 részben eltolhatók, a jobb 2-es, 5-ös és bal hátsó teleablak, a jobboldali tele- ablakokban kivilágítható táblatartó. 1977-tő 1/2 részben eltolható, bal hátsó teleablak.
280.06 Volán 16500 1985- től Rába-MAN D2156HM6U

Prága 2M70

-
B-B-B-B
2-2-2-2
34
112
0
1/2 részben eltolhatók
280.07 Tunézia 16500 1977 Rába-MAN D2156HM6U

ASH 75.2-A2.B2.C1.D3.E2

-
H-H-H-H
2-2-2-2
35
132
1
1/2 részben eltolhatók
280.08 Cseh- szlovákia 16500 Rába-MAN D2156HM6U

ASH 75.2-A2.B2

-
1978-tól D2356HM6U motor és ZF S6 váltó. 1985-től MVG 832 tengelyek. 1988 D2156MT6U motor. H-H-H-H
2-2-2-2
37
109
-
1/3 részben eltolhatók, jobb 2-es, 5-ös és bal hátsó teleablak
280.08A Cseh- szlovákia 16500 Rába-MAN D2156HM6U

Prága 2M70

-
MVG 832 tengelyek H-H-H-H
2-2-2-2
37
-
-
1/3 részben eltolhatók, jobb 2-es, 5-ös és bal hátsó teleablak
280.08A Cseh- szlovákia 16500 1989- 1990 Rába-MAN D2156HM6UT

Cs.ZF S6-90U-734.5

-
MVG 832 és trilex vegyesen. H-H-H-H
2-2-2-2
37
-
-
1/3 részben eltolhatók, jobb 2-es, 5-ös és bal hátsó teleablak
280.09 Peru (?) 16500 Rába-MAN D2156HM6U

ASH 75-8

-
H-H-H-H
2-2-2-2
34
-
0
1/2 részben eltolhatók
280.10 Cseh- szlovákia 16500 Rába-MAN D2156HM6U

ASH 75.2-A2.B4

-
1978-tól D2356HM6U motor és ZF S6-90U-734.3 váltó. 1985-től MVG 832 tengelyek. 1988 D2156MT6U motor. H-0-H-0
2-0-2-0
57
59
0
1/3 részben eltolhatók, bal hátsó teleablak
280.10A Cseh- szlovákia 16500 Rába-MAN D2156HM6U

-

-
MVG 832 tengelyek H-0-H-0
2-0-2-0
57
59
0
1/3 részben eltolhatók, bal hátsó teleablak
280.10A Cseh- szlovákia 16500 1989- 1990 Rába-MAN D2156HM6UT

Cs.ZF S6-90U-734.4

-
MVG 832 tengelyek H-0-H-0
2-0-2-0
57
59
0
1/3 részben eltolhatók, bal hátsó teleablak
280.11 Lengyel- ország 16500 1978 Rába-MAN D2156HM6U

ASH 75.2-A8

-
MVG 018.59 tengelyek H-H-H-H
2-2-2-2
35
106
0
1/2 részben eltolhatók, jobb 2-es és 5-ös teleablak
280.12 Cseh- szlovákia 16500 Rába-MAN D2356HM6U

Prága 2M70.18

-
trilex H-H-H-H
2-2-2-2
37
103
0
1/3 részben eltolhatók, jobb 2-es, 5-ös és bal hátsó teleablak
280.13 Venezuela 16500 1975 Rába-MAN D2156HM6U

ASH 75.2-8

-
H-H-H-0
2-2-2-0
43
72
0
1/2 részben eltolhatók
280.14 Venezuela 16500 1975 Rába-MAN D2156HM6U

ASH 75.2-8

-
H-H-H-0
2-2-2-0
55
50
0
1/2 részben eltolhatók
280.15 MKV, SZKV 16500 1975 Rába-MAN D2156HM6U

ASH 75.2-A8

-
trilex H-H-H-H
2-2-2-2
35
112
0
1976-ig 1/3 részben eltolhatók, jobb 2-es, 5-ös és bal hátsó teleablak, a jobboldali tele- ablakokban kivilágítható táblatartó. 1977-től 1/2 részben eltolhatók, bal hátsó teleablak.
280.15 MKV, SZKV 16500 1985- től Rába-MAN D2156HM6U

Prága 2M70.16

-
MVG 832 tengelyek B-B-B-B
2-2-2-2
1986- ban
H-H-H-H
2-2-2-2
is.
35
112
0
1/2 részben eltolhatók
280.15 MALÉV 16500 1985- től Rába-MAN D2156HM6U

ASH 75.2-A8

-
H-H-H-H
2-2-2-2
35
112
0
1/2 részben eltolhatók 280.15 alapján
280.16 Volán 16500 1977 Rába-MAN D2156HM6U

Prága 2M70.03

-
kalauzasztalnál mikrofon és a hátsó két ajtóhoz müködtető gombok. H-0-H-H
2-0-2-2
50
67
1
1/2 részben eltolhatók, a bal hátsó teleablak
280.17 Tunézia 16500 1976- 1977 Rába-MAN D2156HM6U

ASH 75.2-A8.B4.C1.D3.E2

-
H-0-H-0
2-0-2-0
60
79
0
1/2 részben eltolhatók
280.17 Volán 16500 1976- Rába-MAN D2156HM6U

ASH 75.2-A8.B4.C1.D3.E2

-
kalauzasztalnál mikrofon és a hátsó két ajtóhoz müködtető gombok. H-0-H-H
2-0-2-2
50
67
1
1/2 részben eltolhatók, bal hátsó teleablak
280.17 Volán 16500 1985- 1990 Rába-MAN D2156HM6U

Cs.ZF S6-90U-001.1

-
MVG 832 tengelyek B-0-B-B
2-0-2-2
50
67
1
1/2 részben eltolhatók, bal hátsó teleablak
280.18 CCCP 16500 1978- tól Rába-MAN D2356HM6U

GM3-80
(Lvov-3 19.17)

-
H-H-H-H
2-2-2-2
37
109
-
1/2 részben eltolhatók
280.19A Kína 16500 1977 Rába-MAN D2156HM6U

ASH 75.2

-
H-H-H-H
2-2-2-2
37
109
-
Minden második 1/3 részben eltolható, a többi teleablak
280.19B Kína 16500 1977 Rába-MAN D2156HM6U

ASH 75.2

-
H-H-H-H
2-2-2-2
37
109
-
1/2 részben eltolhatók, a bal hátsó teleablak
280.20 Tunisz 16500 1980 MAN D2156HMXU

ASH 75.2-A8.B4.C1.D3.E2

-
H-0-H-0
2-0-2-0
60
79
-
1/2 részben eltolhatók, a bal hátsó teleablak
280.20 16500 1980 Rába-MAN D2156HM6U

ASH 75.2

-
H-0-H-0
2-0-2-0
60
79
-
1/2 részben eltolhatók, a bal hátsó teleablak
280.21 16500 1977 Rába-MAN D2156HM6U

ASH 75.2-A8.B4.C1.D3.E2

-
1/2 részben eltolhatók, a bal hátsó teleablak
280.22 Görög- ország 16500 1978 Rába-MAN D2156HM6U

Renk-Doromat 874A

-
H-H-H-H
2-2-2-2
1/2 részben eltolhatók Bemutatóbusz
280.23 CCCP 16500 Rába-MAN D2156HM6U

GMP

-
H-0-H-H
2-0-2-2
1/2 részben eltolhatók
280.24 Tunézia 16500 1978 Rába-MAN D2156HM6U

Renk-Doromat 874A

-
Roll-Band viszonylatjelző H-H-H-H
2-2-2-2
35
132
1
1/2 részben eltolhatók
280.25 Isztambul 16500 Rába-MAN D2356HM6U

Cs.ZF S6-90U-709

-
H-H-0-H
2-2-0-2
38
-
-
1/3 részben eltolhatók
280.26 Lengyel- ország 16500 1989- ig Rába-MAN D2156HM6U

ASH 75.2-B7

-
MVG 018.58, MVG 118.62, 1985-től MVG 832 tengelyek H-H-H-H
2-2-2-2
35
-
-
1/2 részben eltolhatók, jobb 2-es, 5-ös és bal hátsó teleablak 1980-ban 1 db Brnoi bemutatókocsi
280.26 Lengyel- ország 16500 1990- től Rába-MAN D2156HM6U

Cs.ZF S6-909U-734.5

-
MVG 118.53, MVG 832 tengelyek. 1990-tő ZF Ecomat HP 500. H-H-H-H
2-2-2-2
35
-
-
1/2 részben eltolhatók, jobb 2-es, 5-ös és bal hátsó teleablak
280.26A Lengyel- ország 16500 1992 H-H-H-H
2-2-2-2
35
-
-
1/2 részben eltolhatók, jobb 2-es, 5-ös és bal hátsó teleablak 50 db osztott kivitelü
280.27 Volán 16500 Rába-MAN D2356HM6U

Cs.ZF S6-90U

-
B-B-B-B
2-2-2-2
1/2 részben eltolhatók
280.27 16500 H-H-H-H
2-2-2-2
280.28 Török- ország 16500 Rába-MAN D2356HM6U

Cs.ZF S6-90U-003

-
trilex H-H-H-H
2-2-2-2
36
118
0
1/3 részben eltolhatók
280.29 Tunézia 16500 1980 Rába-MAN D2156HM6U

Renk-Doromat 874A

-
Roll-Band viszonylatjelző H-0-H-H
2-0-2-2
26
144
1
1/2 részben eltolhatók csak kalauzüléssel szállítva
280.30 Tunézia 16500 1980 Rába-MAN D2156HM6U

ASH 75.2

-
H-H-0-H
2-2-0-2
55
90
0
1/2 részben eltolhatók
280.30A
Fiktív típus
Belföld 1997- től ? -

automata

-
- 3 ajtó - -
280.30M
Fiktív típus
Belföld 1997- től ? -

mechanikus

-
- 3 ajtó - -
280.31 Tunézia 16500 1980 Rába-MAN D2156HM6U

Renk-Doromat 874A

-
Roll-Band viszonylatjelző H-H-0-H
2-2-0-2
26
135
1
1/2 részben eltolhatók
280.31 Kuvait 16500 1980 Rába-MAN D2156HM6U

Renk-Doromat 874A

-
klímaagregát 2 db L-0-L-0 teleablakok
280.32 Tunézia 16500 1980 Rába-MAN D2156HM6U

ASH 75.2

-
H-H-H-H
2-2-2-2
26
135
1
1/2 részben eltolhatók csak kalauzüléssel szállítva
280.33 CCCP 16500 Rába-MAN D2156HM6U

Cs.ZF S6-90U-003.1

-
H-H-H-H
2-2-2-2
37
109
0
1/2 részben eltolhatók
280.33 FÁK 16500 Rába D10UTSLL

?

-
MVG 832 tengelyek H-H-H-H
2-2-2-2
37
109
0
1/2 részben eltolhatók
280.34 Tunézia 16500 1982- 1983 Rába-MAN D2156HM6U

Cs.ZF S6-90U-001.1

-
MVG 118.84 trilex H-0-H-0
2-0-2-0
60
79
0
1/2 részben eltolhatók
280.34 Tunézia 16500 1989- 1992 Rába-MAN D2356HM6U

Cs.ZF S6-90U-734.4

-
H-0-H-0
2-0-2-0
60
79
0
1/2 részben eltolhatók
280.35 Tunézia 16500 1982- 1983 Rába-MAN D2156HM6U

Cs.ZF S6-90U-709

-
H-H-H-H
2-2-2-2
35
126
1
1/2 részben eltolhatók
280.37A Lengyel- ország 16500 1993 MAN D2866TUH

ZF5 HP 590

-
B-B-B-B
2-2-2-2
34
110
0
Minden második teleablak, a többi 1/2 részben eltolhatók
280.37B Lengyel- ország 16500 1994 MAN D2866TUH

Voith-DIWA

-
B-B-B-B
2-2-2-2
34
110
0
1/2 részben eltolhatók, a jobb 2-es és 5-ös teleablak
280.37C Lengyel- ország 16500 1994 MAN D2866TUH

?

-
B-B-B-B
2-2-2-2
34
110
0
1/3 részben befelé billenők, a jobb 2-es és 5-ös teleablak
280.37D Lengyel- ország 16500 1993 MAN D2866TUH

?

-
B-B-B-B
2-2-2-2
34
110
0
280.38 Kuba 16500 1982- 1986 Rába-MAN D2156HM6U

Prága 2M70.16K

-
trilex H-H-H-H
2-2-2-2
35
113
0
1/2 részben eltolhatók fordítva beépítve
280.38A Lengyel- ország 16500 1994- 1995 MAN D0826

ZF Ecomat HP500

-
B-B-B-B
2-2-2-2
34
110
0
Minden második teleablak, a többi 1/2 részben eltolhatók
280.39 Tunézia 16500 1982 Rába-MAN D2356HM6U

?

-
1/2 részben eltolhatók
280.40 CCCP 16500 1987 Rába-MAN D2356HM6U

Cs.ZF S6-90U-734.3

-
trilex B-0-B-0
2-0-2-0
60
56
0
1/2 részben eltolhatók 1 m3 csomagtér
280.40A
Fiktív típus
Belföld 1997- től ? -

automata

-
- 4 ajtó - -
280.40M
Fiktív típus
Belföld 1997- től ? -

mechanikus

-
- 4 ajtó - -
280.41 CCCP 16500 1987 Rába-MAN D2356HM6U

Cs.ZF S6-90U-734.4

-
MVG 118.83 trilex H-H-H-H
2-2-2-2
37
109
0
1/2 részben eltolhatók a 280.33 változata
280.42 Tunézia 16500 ?

Voith-DIWA

-
280.43 Bulgária 16500 1984- 1986 Rába-MAN D2156HM6U

Prága 2M70.16

-
H-H-H-H
2-2-2-2
37
110
0
1/3 részben eltolhatók, bal hátsó teleablak
280.44 Tunézia 16500 1982 Rába-MAN D2356HM6U

?

-
1/2 részben eltolhatók
280.45 Szíria 16500 1982 Rába-MAN D2356HM6U

Cs.ZF S6-90U-709

-
H-0-H-H
2-0-2-2
40
105
0
1/2 részben eltolhatók
280.46 Lengyel- ország 16500 1986 Rába-MAN D2156HM6U

Prága 2M70.16

-
H-H-H-H
2-2-2-2
1/2 részben eltolhatók, a jobb 2-es és 5-ös teleablak
280.47 Volán 16500 1985- től B-B-B-B
2-2-2-2
1/2 részben eltolhatók
280.48 CCCP 16500 1987- 1989 Rába-MAN D2356HM6U

Cs.ZF S6-90U-734.5

-
MVG 118.83 trilex, kettéosztott első ajtó működtetés B-B-B-B
2-2-2-2
37
-
-
1/2 részben eltolhatók
280.49 BKV 16500 1986- 1994 Rába-MAN D2156HM6U

ZF4 HP 500

-
H-H-H-H
vagy
B-B-B-B
2-2-2-2
35
112
0
1/2 részben eltolhatók
280.50 MKV 16500 1990? ?

?

-
B-B-B-B
2-2-2-2
1/2 részben eltolhatók
280.51 MALÉV 16500 Rába-MAN D2156HM6U

?

-
B-B-B-B
2-2-2-2
37
-
0
1/2 részben eltolhatók
280.52 Volán 16500 1986- 1994 Rába-MAN D2356HM6U

Prága 2M70.28

-
MVG 318.86 B-B-B-B
2-2-2-2
34
116
0
1/2 részben eltolhatók
280.52A Volán 16500 1990 Rába-MAN D2156HM6UT

Prága 2M70.28

-
MVG 318.86 B-B-B-B
2-2-2-2
34
116
0
1/2 részben eltolhatók
280.52B Volán 16500 1992 Rába-MAN D2356HM6U

Prága 2M70.30

-
B-B-B-B
2-2-2-2
34
116
0
1/2 részben eltolhatók
280.52C PT Rt. 16500 1994 B-B-B-B
2-2-2-2
34
116
0
1/2 részben eltolhatók
280.52G 16500 B-B-B-B
2-2-2-2
1/2 részben eltolhatók, a jobb 2-es teleablak
280.53 Lengyel- ország 16500 1987 Rába-MAN D2156HM6U

ASH 75.2-B6

-
MVG 118.84, MVG 832 tengelyek H-H-H-H
2-2-2-2
35
-
-
1/2 részben eltolhatók, a jobb 2-es és 5-ös teleablak
280.54 Volán 16500 Rába-MAN D2356HM6U

Cs.ZF S6-90U-734.4

-
MVG 009.85 tengelyek B-0-B-B
2-2-2-2
52
67
0
1/2 részben eltolhatók
280.54A Volán 16500 1990 Rába-MAN D2156HM6UT

Cs.ZF S6-90U-734.4

-
MVG 009.85 tengelyek B-0-B-B
2-2-2-2
52
67
0
1/2 részben eltolhatók
280.54B 16500 1/2 részben eltolhatók
280.57 Lengyel- ország 16500 Rába-MAN D2156HM6UT

Cs.ZF S6-90U-734.5

-
MVG 118.83, MVG 832 tengelyek H-H-H-H
2-2-2-2
35
113
0
1/2 részben eltolhatók, a jobb 2-es és 5-ös teleablak
280.58 Lengyel- ország 16500 Rába-MAN D2156HM6UT

ZF4 HP 500

-
MVG 318.85 tengelyek H-H-H-H
2-2-2-2
35
113
0
1/2 részben eltolhatók
280.58A Lengyel- ország 16500 Rába-MAN D2156HM6UT

ZF5 HP 500

-
MVG 318.86 tengelyek H-H-H-H
2-2-2-2
35
113
0
1/2 részben eltolhatók
280.58B Lengyel- ország 16500 B-B-B-B
2-2-2-2
1/2 részben eltolhatók
280.59 CCCP 16500 Rába-MAN D2156HM6U

Cs.ZF S6-90U-003.1

-
trilex H-H-H-H
2-2-2-2
37
110
0
1/3 részben eltolhatók
280.60 Ecuador 16500 Cummins LTA 10/B 290H

Cs.ZF S6-120U-018

-
B-0-B-B
2-0-2-2
55
-
-
1/2 részben eltolhatók
280.60A Ecuador 16500 Cummins LTA 10/B 250H

Cs.ZF S6-120U-018

-
B-0-B-B
2-0-2-2
55
-
-
1/2 részben eltolhatók
280.61 16500
280.62 Tunézia 16500 1989- 1990 Rába-MAN D2156HM6U

Cs.ZF S6-90U-734.5

-
MVG 118.62 trilex H-H-0-H
2-2-0-2
38
115
1
1/2 részben eltoható
280.63 CCCP 16500 Rába-MAN D2156HM6UT

Cs.ZF S6-90U-003.1

-
H-H-H-H
2-2-2-2
37
110
1
1/2 részben eltohatók
280.64 CCCP 16500 1989- 1990 Rába-MAN D2156HM6U

Cs.ZF S6-90U-003.1

-
B-B-B-B
2-2-2-2
37
110
1
1/2 részben eltohatók
280.65 Tunézia 16500 1989- 1992 Rába-MAN D2156HM6U

Voith 851.2

-
MVG 118.62 trilex H-H-0-H
2-2-0-2
38
115
1
1/2 részben eltohatók
280.65A Tunézia 16500 1991 DAF LT 160

Voith 851.2

-
trilex H-H-0-H
2-2-0-2
38
-
1
1/2 részben eltohatók
280.66 Izmír (TR) 16500 1991 1/3 részben eltohatók
280.67 16500 Rába-MAN D2156HM6UT

Cs.ZF S6-90U-049

-
trilex H-H-H-H
2-2-2-2
36
124
-
1/3 részben eltohatók
280.67A 16500 Rába-MAN D2156MT6U

Cs.ZF S6-90U-049

-
trilex, nincs megállófék H-H-H-H
2-2-2-2
36
124
-
1/3 részben eltohatók
280.67B Isztambul (TR) 16500 Rába-MAN D2156MT6U

Cs.ZF S6-90U-049

-
trilex, megállófékkel H-H-H-H
2-2-2-2
36
124
-
1/3 részben eltohatók
280.68 Antalia (TR) 16500 1990 Rába-MAN D2156HM6UT

Cs.ZF S6-90U-734.5

-
trilex H-H-H-H
2-2-2-2
37
118
-
1/3 részben eltohatók
280.68A Bursa (TR) 16500 1992 Rába-MAN D2156HM6UT

Cs.ZF S6-90U-049

-
trilex H-H-H-H
2-2-2-2
34
154
-
1/3 részben eltohatók
280.69 Irán 16500 MAN D2866TUH

Voith DIWA 863

-
B-B-B-0
2-2-2-0
45
-
-
1/2 részben eltohatók
280.70A Lengyel- ország 16500 B-B-B-B
2-2-2-2
1/2 részben eltolhatók, a jobb 2-es és 5-ös teleablak
280.70B Lengyel- ország 16500 B-B-B-B
2-2-2-2
1/2 részben eltolhatók, a jobb 2-es és 5-ös teleablak
280.70C Lengyel- ország 16500 B-B-B-B
2-2-2-2
1/3 részben befelé billenők, a jobb 2-es és 5-ös teleablak
280.70D Lengyel- ország 16500 Rába D10UTSLL

ZF Ecomat HP500

-
MVG 009 B-B-B-B
2-2-2-2
1/2 részben eltolhatók, a jobb 2-es és 5-ös teleablak
280.70E Lengyel- ország 16500 Rába D10UTSLL

-

-
B-B-B-B
2-2-2-2
1/2 részben eltolhatók, a jobb 2-es és 5-ös teleablak
280.72 Bursa (TR) 16500 1/3 részben eltolhatók
280.73 Lengyel- ország? 16500
280.80 FÁK (Jekatyerin- burg) 16500 MAN

-

-
280.86 Kurgán (Oroszo.) 16500
280.87 Szlovákia 16500 B-B-B-B
2-2-2-2
1/3 részben eltolhatók, a jobb 2-es és 5-ös és bal hátsó teleablak
280.91 DKV, SzKT 16500 Ziu vagy
Kiepe-Obus

-

-
B-B-B-B
2-2-2-2
1/2 részben eltolhatók
280.91D FÁK 16500 Ziu

-

-
280.92 Bulgária 16500 1984- től Ganz

-

-
H-H-H-H
2-2-2-2
37
110
0
1/3 részben eltolhatók, bal hátsó teleablak
280.93 NDK 16500 1984- től Ganz

-

-
H-H-H-H
B-B-B-B
2-2-2-2
35
110
0
teleablakok, baloldali 3. és utolsó 1/2 részben eltolható
280.94 BKV 16500 1987- től Ganz

-

-
H-H-H-H
B-B-B-B
2-2-2-2
35
110
0
1/2 részben eltolhatók

2005.02.26.

Vissza